Unia Europejska

  • 1

    Szkolenia: wysokiej klasy eksperci,

    zindywidualizowany program, doświadczenie

  • 2

    Konferencje: kompleksowa obsługa,

    profesjonalizm, elastyczność w działaniu

  • 3

    Pośrednictwo pracy: interesujące oferty pracy,

    atrakcyjne zarobki, opieka nad kandydatem

Szkolenia BUR

CO TO JEST BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH?

BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH (skrót BUR) to ogólnodostępna oraz bezpłatna internetowa platforma ofert usług rozwojowych, m.in.: szkoleń, kursów zawodowych, doradztwa, studiów podyplomowych, mentoringu czy coachingu zapewniająca dostęp do wysokiej jakości usług rozwojowych świadczonych na rzecz przedsiębiorstw i pracowników.

MW Consulting jest dostawcą usług od 2016 roku [MW Consulting w BUR - Prezentacja firmy w Bazie Usług Rozwojowych PARP].

Jeżeli są Państwo zainteresowani nawiązaniem współpracy to zapraszamy do kontaktu z naszym biurem w celu umówienia się na spotkanie z naszym pracownikiem.

Szkolenia KFS

CO TO JEST KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY?

Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) został utworzony ze środków Funduszu Pracy z myślą o wsparciu kształcenia ustawicznego pracodawców oraz pracowników.

Celem utworzenia KFS jest zapobieganie utracie zatrudnienia przez osoby pracujące z powodu kompetencji nieadekwatnych do wymagań zmieniającej się gospodarki. Zwiększenie inwestycji w potencjał kadrowy powinno poprawić zarówno pozycję firm, jak i samych pracowników na rynku pracy.

O dofinansowanie działań w rodzaju:

  • kursy i studia podyplomowe realizowane z inicjatywy pracodawcy lub za jego zgodą,
  • egzaminy umożliwiające uzyskanie dyplomów potwierdzających nabycie umiejętności, kwalifikacji lub uprawnień zawodowych,
  • badania lekarskie i psychologiczne wymagane do podjęcia kształcenia lub pracy zawodowej po ukończonym kształceniu,
  • ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z podjętym kształceniem,

może wystąpić każdy pracodawca, który zatrudnia co najmniej jednego pracownika na umowę o pracę na pełen lub część etatu.

Środki z KFS mogą być przeznaczone na finansowanie działań związanych z kształceniem ustawicznym pracowników zgodnych z ustalonymi priorytetami Rady Rynku Pracy na rok 2023 tj. na wsparcie kształcenia ustawicznego:

  • skierowane do pracodawców zatrudniających cudzoziemców.
  • w związku z zastosowaniem w firmach nowych procesów, technologii i narzędzi pracy.
  • w zidentyfikowanych w danym powiecie lub województwie zawodach deficytowych.
  • dla nowozatrudnionych osób (lub osób, którym zmieniono zakres obowiązków) powyżej 50 roku życia.
  • osób powracających na rynek pracy po przerwie związanej ze sprawowaniem opieki nad dzieckiem oraz osób będących członkami rodzin wielodzietnych.
  • osób poniżej 30 roku życia w zakresie umiejętności cyfrowych oraz umiejętności związanych z branżą energetyczną i gospodarką odpadami.

Środki z rezerwy KFS na rok 2023 mogą być przeznaczone na finansowanie działań związanych z kształceniem ustawicznym pracowników, tj. na wsparcie kształcenia ustawicznego:

  •  pracowników Centrów Integracji Społecznej, Klubów Integracji Społecznej, Warsztatów Terapii Zajęciowej, Zakładów Aktywności Zawodowej, członków lub pracowników spółdzielni socjalnych oraz pracowników zatrudnionych w podmiotach posiadających status przedsiębiorstwa społecznego wskazanych na liście/rejestrze przedsiębiorstw społecznych prowadzonym przez MRiPS.
  • osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
  • w obszarach/branżach kluczowych dla rozwoju powiatu/województwa wskazanych w dokumentach strategicznych/planach rozwoju.
  • instruktorów praktycznej nauki zawodu bądź osób mających zamiar podjęcia się tego zajęcia, opiekunów praktyk zawodowych i opiekunów stażu uczniowskiego oraz szkoleń branżowych dla nauczycieli kształcenia zawodowego.
  • osób, które mogą udokumentować wykonywanie przez co najmniej 15 lat prac w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze, a którym nie przysługuje prawo do emerytury pomostowej.

CO OFERUJEMY PAŃSTWA INSTYTUCJI?

Na bazie diagnozy potrzeb Państwa placówki oferujemy przygotowanie, wspólnie z kluczowymi osobami z Państwa strony, kompleksowego wniosku o dofinansowanie realizacji szkoleń w ramach KFS.

JAKIE KORZYŚCI ODNIESIE PAŃSTWA INSTYTUCJA?

W ramach środków z KFS placówka może otrzymać bezzwrotne wsparcie finansowe, w którym można otrzymać dofinansowanie w wysokości 80% całkowitych kosztów szkolenia (100% w przypadku mikroprzedsiębiorstw). Dofinansowanie takie dotyczy tylko pracowników zatrudnionych na umowę o pracę niezależnie od wymiaru etatu. Całkowita kwota refundacji na jednego pracownika nie może być większa niż 300% przeciętnego wynagrodzenia .

W zależności od potrzeb, szkolenie możemy zorganizować:

  • w siedzibie instytucji, 
  • w komfortowej sali szkoleniowej w wybranym miejscu,
  • w wybranym ośrodku na terenie całego kraju.

Szkolenia, przy których służymy pomocą, są zawsze dopasowane do wymagań stawianych przez Klienta oraz zgodne z zakresem jego działalności.

Jeżeli są Państwo zainteresowani nawiązaniem współpracy to prosimy o uzupełnienie formularza zapotrzebowania na szkolenie lub kontakt z naszym biurem.

Bieżące problemy w księgowości budżetowej Powiatowego Urzędu Pracy. Przygotowanie do kontroli finansowej w zakresie gospodarki finansowej, ewidencji księgowej i sprawozdawczości.

"Bieżące problemy w księgowości budżetowej Powiatowego Urzędu Pracy. Przygotowanie do kontroli finansowej w zakresie gospodarki finansowej, ewidencji księgowej i sprawozdawczości."

27.09. - 29.09.2017r., Mortęgi

Pracowników Powiatowych Urzędów Pracy oraz członków Rad Rynku Pracy

  1. „Podstawy prawne działalności PUP: KPA i Kodeks Pracy w powiązaniu z Ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy”
  2. „Nowelizacja ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy”
  3. „Nowa rola urzędów pracy w perspektywie kontraktowania usług rynku pracy.”
  4. „Standardy usług rynku pracy.”
  5. „Zastosowanie KPA w praktyce Powiatowego Urzędu pracy”
  6. „Ochrona danych osobowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w kontekście Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.”
  7. „Odpowiedzialność urzędników za błędnie wydane decyzje. Odpowiedzialność z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych.”
  8. „Podstawy obsługi klienta.”
  9. „Zespół wypalenia zawodowego – profilaktyka”
  10. „Budowanie zespołu i zarządzanie zespołem”
  11. „Pierwsza pomoc przedmedyczna.”
  12. „Rady rynku pracy – podstawy prawne funkcjonowania oraz zakres działania wojewódzkich i powiatowych rad rynku pracy w świetle szczegółowych warunków prowadzenia rynku pracy w 2014r.”

Pracowników jednostek samorządu terytorialnego

 

  1. „Controling jako nowoczesne narzędzie w zarządzaniu i osiąganiu celów przez jednostkę administracji publicznej. Czy i jak jest możliwy do zastosowania w sektorze finansów publicznych”
  2. „Kodeks Postępowania Administracyjnego po najnowszych nowelizacjach - stan prawny: 11 maja 2014 roku”
  3. Wydawanie decyzji administracyjnych - aspekty praktyczne jak uniknąć błędów i nieprawidłowości w stosowaniu KPA?
  4. „Służba przygotowawcza - kurs teoretyczny dla nowo zatrudnionych pracowników jednostek samorządu terytorialnego”
  5. „Dostęp do informacji publicznej i odmowa udostępnienia”
  6. „Ochrona danych osobowych z uwzględnieniem pozycji administratora bezpieczeństwa informacji”
  7. „Podstawy obsługi klienta.”
  8. „Zespół wypalenia zawodowego – profilaktyka”
  9. „Budowanie zespołu i zarządzanie zespołem”
  10. „Pierwsza pomoc przedmedyczna.”

Jednostek pomocy społecznej i osób bezrobotnych

Dla pracowników jednostek pomocy społecznej:

  1. „Organizacja pracy jednostki w instytucjach pomocy i integracji społecznej”.
  2. „Działania na rzecz poszerzania współpracy instytucji rynku pracy i instytucji pomocy społecznej”.
  3. „Formy wsparcia dla osób z niepełnosprawnością (Metodyka pracy z osobami niepełnosprawnymi i ich rodzinami)”.
  4. „Wykorzystanie narzędzi ekonomii społecznej w aktywizacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym”
  5. „Stop uzależnieniom”.
  6. „Jak skutecznie komunikować się z klientem – sztuka motywowania i perswazji w rozmowach z klientami jednostek pomocy społecznej".
  7. „Zespół wypalenia zawodowego – motywowanie i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu”
    „Pierwsza pomoc przedmedyczna”.
  8. „Interwencja kryzysowa – podstawy interwencji kryzysowych i bezpieczeństwo interwenta podczas wykonywania obowiązków służbowych”.
  9. „Ochrona danych osobowych w jednostce pomocy społecznej”.
  10. „Przepisy ustawy o pomocy społecznej w świetle orzecznictwa Samorządowego Kolegium Odwoławczego i Sądów Administracyjnych”.

Dla osób bezrobotnych:

  1. „Pracownik administracyjno - biurowy z językiem angielskim”.
  2. „Sprzedawca” (obsługa kas fiskalnych terminali kart płatniczych oraz podstawy obsługi komputera + książeczka sanepidowska).
  3. „Obsługa komputera”.
  4. „Powrót na rynek pracy”.

Pracowników firm

  1. „Sztuka prezentacji i autoprezentacji – wystąpienia publiczne”
  2. „Negocjacje w biznesie”
  3. „Telemarketing – profesjonalna obsługa klienta przez telefon”
  4. „Profesjonalna obsługa trudnego klienta”
  5. „Zarządzanie zespołem”
  6. „Skuteczne techniki sprzedaży”
  7. „Budowanie relacji z klientem”
  8. „Motywacja pracowników”
  9. „Zmiana kultury organizacyjnej”
  10. „Radzenie sobie ze stresem i emocjami”
  11. „Komunikacja i umiejętność pracy w zespole”
Copyright © 2024 MW Consulting Michał Wasylko.

Niniejsza strona używa plików cookies

Korzystanie z niej oznacza zgodę na ich wykorzystywanie. Szczegółowe informacje

Ukryj powiadomienie

Czym są pliki cookie? 
Przez pliki cookies (czyli tzw. "ciasteczka") należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniach końcowych użytkowników i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych. Pliki te co do zasady zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. 

Do czego używamy plików "cookies"? 
Pliki cookies mogą być przez nas używane m.in. w celu: dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich funkcjonalności. Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach. 

Jak długo przechowywane są dane w ciasteczkach? 
Stosowane są dwa rodzaje plików cookies: "sesyjne" (session cookies) oraz "stałe" (persistent cookies). Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej)."Stałe" pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika. Pliki cookies wykorzystywane przez partnerów operatora strony www, podlegają ich własnej polityce prywatności. 

Czy mogę zrezygnować z akceptowania cookies? 
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione tak, aby ciasteczka były blokowane – w całości lub w jakiejś części. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Należy jednak pamiętać, że ograniczenie stosowania plików "cookies" może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie www.