Firma MW Consulting zajmuje się kompleksową organizacją konferencji naukowych i firmowych, międzynarodowych kongresów, sympozjów i seminariów.
W ramach współpracy zapewniamy:
- opracowanie budżetu, kontrolę budżetu, przyjmowanie wpłat, wystawianie faktur,
- wybór optymalnej lokalizacji imprezy, wynajem miejsca wydarzenia,
- prowadzenie sekretariatu wydarzenia, korespondencję z uczestnikami i prelegentami, organizację i obsługę recepcji podczas spotkania,
- wyposażenie audiowizualne (np. nagłośnienie, systemy do tłumaczeń symultanicznych, systemy do głosowań) i obsługę techniczną,
- opracowanie wizualne i wykonanie materiałów konferencyjnych, identyfikatorów, certyfikatów, zaproszeń, logo wydarzenia, strony www, banerów i standów informacyjnych,
- promocję wydarzenia i kontakty z mediami – mailingi , newslettery, ogłoszenia w prasie i na portalach internetowych, plakaty, ulotki,
- catering konferencyjny dla uczestników i prelegentów,
- zakwaterowanie uczestników i prelegentów,
- organizację podróży i transferów dla prelegentów,
- organizację spotkań towarzyszących i programu dodatkowego.
Na każdym etapie realizacji usługi - od pierwszego spotkania, poprzez tworzenie oferty i techniczną organizację wydarzenia, na rozliczeniu całości przedsięwzięcia kończąc - jesteśmy do dyspozycji, aby dopasować każdy element zlecenia do Państwa wymagań.