Szkolenia zamknięte to szkolenia dedykowane dla grup zorganizowanych (pracowników jednej bądź kilku instytucji). Charakteryzują się tzw. zamkniętym naborem uczestników.
Instytucjom i firmom zainteresowanym zorganizowaniem dla swoich pracowników szkolenia zamkniętego przedstawiamy proponowaną tematykę spotkania wraz z osobą trenera oraz proponujemy miejsce jego przeprowadzenia. Na każdym etapie realizacji usługi - od pierwszego spotkania, poprzez tworzenie oferty i techniczną organizację szkolenia, na rozliczeniu całości przedsięwzięcia kończąc - jesteśmy do dyspozycji, aby dopasować każdy element zlecenia do Państwa wymagań.
Poniżej przedstawiamy przykładowe tematy szkoleń dla:
Pracowników Powiatowych Urzędów Pracy oraz członków Rad Rynku Pracy:
- „Podstawy prawne działalności PUP: KPA i Kodeks Pracy w powiązaniu z Ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy”
- „Nowelizacja ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy”
- „Nowa rola urzędów pracy w perspektywie kontraktowania usług rynku pracy.”
- „Standardy usług rynku pracy.”
- „Zastosowanie KPA w praktyce Powiatowego Urzędu pracy”
- „Ochrona danych osobowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w kontekście Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.”
- „Odpowiedzialność urzędników za błędnie wydane decyzje. Odpowiedzialność z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych.”
- „Podstawy obsługi klienta.”
- „Zespół wypalenia zawodowego – profilaktyka”
- „Budowanie zespołu i zarządzanie zespołem”
- „Pierwsza pomoc przedmedyczna.”
- „Rady rynku pracy – podstawy prawne funkcjonowania oraz zakres działania wojewódzkich i powiatowych rad rynku pracy w świetle szczegółowych warunków prowadzenia rynku pracy w 2014r.”
Pracowników jednostek samorządu terytorialnego:
- „Controling jako nowoczesne narzędzie w zarządzaniu i osiąganiu celów przez jednostkę administracji publicznej. Czy i jak jest możliwy do zastosowania w sektorze finansów publicznych”
- „Kodeks Postępowania Administracyjnego po najnowszych nowelizacjach - stan prawny: 11 maja 2014 roku”
- Wydawanie decyzji administracyjnych - aspekty praktyczne jak uniknąć błędów i nieprawidłowości w stosowaniu KPA?
- „Służba przygotowawcza - kurs teoretyczny dla nowo zatrudnionych pracowników jednostek samorządu terytorialnego”
- „Dostęp do informacji publicznej i odmowa udostępnienia”
- „Ochrona danych osobowych z uwzględnieniem pozycji administratora bezpieczeństwa informacji”
- „Podstawy obsługi klienta.”
- „Zespół wypalenia zawodowego – profilaktyka”
- „Budowanie zespołu i zarządzanie zespołem”
- „Pierwsza pomoc przedmedyczna.”
Dla pracowników jednostek pomocy społecznej:
- „Organizacja pracy jednostki w instytucjach pomocy i integracji społecznej”.
- „Działania na rzecz poszerzania współpracy instytucji rynku pracy i instytucji pomocy społecznej”.
- „Formy wsparcia dla osób z niepełnosprawnością (Metodyka pracy z osobami niepełnosprawnymi i ich rodzinami)”.
- „Wykorzystanie narzędzi ekonomii społecznej w aktywizacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym”
- „Stop uzależnieniom”.
- „Jak skutecznie komunikować się z klientem – sztuka motywowania i perswazji w rozmowach z klientami jednostek pomocy społecznej".
- „Zespół wypalenia zawodowego – motywowanie i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu”
„Pierwsza pomoc przedmedyczna”. - „Interwencja kryzysowa – podstawy interwencji kryzysowych i bezpieczeństwo interwenta podczas wykonywania obowiązków służbowych”.
- „Ochrona danych osobowych w jednostce pomocy społecznej”.
- „Przepisy ustawy o pomocy społecznej w świetle orzecznictwa Samorządowego Kolegium Odwoławczego i Sądów Administracyjnych”.
Dla osób bezrobotnych:
- „Pracownik administracyjno - biurowy z językiem angielskim”.
- „Sprzedawca” (obsługa kas fiskalnych terminali kart płatniczych oraz podstawy obsługi komputera + książeczka sanepidowska).
- „Obsługa komputera”.
- „Powrót na rynek pracy”.
Pracowników firm:
- „Sztuka prezentacji i autoprezentacji – wystąpienia publiczne”
- „Negocjacje w biznesie”
- „Telemarketing – profesjonalna obsługa klienta przez telefon”
- „Profesjonalna obsługa trudnego klienta”
- „Zarządzanie zespołem”
- „Skuteczne techniki sprzedaży”
- „Budowanie relacji z klientem”
- „Motywacja pracowników”
- „Zmiana kultury organizacyjnej”
- „Radzenie sobie ze stresem i emocjami”
- „Komunikacja i umiejętność pracy w zespole”
Jeżeli wśród wymienionych wyżej tematów nie znaleźli Państwo interesującej tematyki zapraszamy uzupełnienia formularza zapotrzebowania na szkolenie oraz do kontaktu z naszym biurem, chętnie przygotujemy nieodpłatnie dostosowaną do Państwa potrzeb ofertę.