Unia Europejska

  • 1

    Szkolenia: wysokiej klasy eksperci,

    zindywidualizowany program, doświadczenie

  • 2

    Konferencje: kompleksowa obsługa,

    profesjonalizm, elastyczność w działaniu

  • 3

    Pośrednictwo pracy: interesujące oferty pracy,

    atrakcyjne zarobki, opieka nad kandydatem

×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 469.

FORMULARZ ZGŁOSZENIA UDZIAŁU W PROJEKCIE

FORMULARZ ZGŁOSZENIA UDZIAŁU W PROJEKCIE

FUKS IRP Fachowe Umiejętności i Kompetencje Służb IRP

Formularz zgłoszenia do udziału w projekcie prosimy uzupełnić czytelnie, drukowany literami.

UWAGA: Osoby niemogące uzupełnić samodzielnie formularza zgłoszenia ze względu na posiadane niepełnosprawności mogą uzyskać
w tym zakresie pomoc u pracowników Biura projektu. W tym celu prosimy o kontakt pod numerem telefonu + 48 786 866 119.

 

Tytuł projektu:

„FUKS IRP Fachowe Umiejętności i Kompetencje Służb IRP”

Nr umowy o dofinansowanie:

POWR.02.04.00-00-0068/16-00

Oś priorytetowa:

II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji”

Działanie, w ramach którego realizowany jest projekt:

2.4 „Modernizacja publicznych i niepublicznych służb zatrudnienia oraz lepsze dostosowanie ich do potrzeb rynku pracy”

Program operacyjny, w ramach którego realizowany
jest projekt:

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój

 

Strona 1 z 3

I. DANE OSOBOWE UCZESTNIKA PROJEKTU:

Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane

Adres zamieszkania uczestnika:

(Miejsce zamieszkania w rozumieniu art. 25 Kodeksu Cywilnego - miejsce przebywania z zamiarem stałego zamieszkania)
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane

II. STATUS NA RYNKU PRACY W CHWILI PRZYSTĄPIENIA DO PROJEKTU:

Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane

III. DODATKOWE INFORMACJE:

Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane

IV. KRYTERIA REKRUTACYJNE:

Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane

V. JESTEM ZAINTERESOWANY / A UDZIAŁEM W NASTĘPUJĄCYM SZKOLENIU:(maksymalnie 2 szkolenia)

Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane

VI. INFORMACJE DODATKOWE:

Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane Nieprawidłowe dane

Szkolenia zamknięte

Szkolenia zamknięte to szkolenia dedykowane dla grup zorganizowanych (pracowników jednej bądź kilku instytucji). Charakteryzują się tzw. zamkniętym naborem uczestników.

Instytucjom i firmom zainteresowanym zorganizowaniem dla swoich pracowników szkolenia zamkniętego przedstawiamy proponowaną tematykę spotkania wraz z osobą trenera oraz proponujemy miejsce jego przeprowadzenia. Na każdym etapie realizacji usługi - od pierwszego spotkania, poprzez tworzenie oferty i techniczną organizację szkolenia, na rozliczeniu całości przedsięwzięcia kończąc - jesteśmy do dyspozycji, aby dopasować każdy element zlecenia do Państwa wymagań.

Poniżej przedstawiamy przykładowe tematy szkoleń dla:

Pracowników Powiatowych Urzędów Pracy oraz członków Rad Rynku Pracy

  1. „Podstawy prawne działalności PUP: KPA i Kodeks Pracy w powiązaniu z Ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy”
  2. „Nowelizacja ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy”
  3. „Nowa rola urzędów pracy w perspektywie kontraktowania usług rynku pracy.”
  4. „Standardy usług rynku pracy.”
  5. „Zastosowanie KPA w praktyce Powiatowego Urzędu pracy”
  6. „Ochrona danych osobowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w kontekście Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.”
  7. „Odpowiedzialność urzędników za błędnie wydane decyzje. Odpowiedzialność z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych.”
  8. „Podstawy obsługi klienta.”
  9. „Zespół wypalenia zawodowego – profilaktyka”
  10. „Budowanie zespołu i zarządzanie zespołem”
  11. „Pierwsza pomoc przedmedyczna.”
  12. „Rady rynku pracy – podstawy prawne funkcjonowania oraz zakres działania wojewódzkich i powiatowych rad rynku pracy w świetle szczegółowych warunków prowadzenia rynku pracy w 2014r.”

Pracowników jednostek samorządu terytorialnego

 

  1. „Controling jako nowoczesne narzędzie w zarządzaniu i osiąganiu celów przez jednostkę administracji publicznej. Czy i jak jest możliwy do zastosowania w sektorze finansów publicznych”
  2. „Kodeks Postępowania Administracyjnego po najnowszych nowelizacjach - stan prawny: 11 maja 2014 roku”
  3. Wydawanie decyzji administracyjnych - aspekty praktyczne jak uniknąć błędów i nieprawidłowości w stosowaniu KPA?
  4. „Służba przygotowawcza - kurs teoretyczny dla nowo zatrudnionych pracowników jednostek samorządu terytorialnego”
  5. „Dostęp do informacji publicznej i odmowa udostępnienia”
  6. „Ochrona danych osobowych z uwzględnieniem pozycji administratora bezpieczeństwa informacji”
  7. „Podstawy obsługi klienta.”
  8. „Zespół wypalenia zawodowego – profilaktyka”
  9. „Budowanie zespołu i zarządzanie zespołem”
  10. „Pierwsza pomoc przedmedyczna.”

Jednostek pomocy społecznej i osób bezrobotnych

Dla pracowników jednostek pomocy społecznej:

  1. „Organizacja pracy jednostki w instytucjach pomocy i integracji społecznej”.
  2. „Działania na rzecz poszerzania współpracy instytucji rynku pracy i instytucji pomocy społecznej”.
  3. „Formy wsparcia dla osób z niepełnosprawnością (Metodyka pracy z osobami niepełnosprawnymi i ich rodzinami)”.
  4. „Wykorzystanie narzędzi ekonomii społecznej w aktywizacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym”
  5. „Stop uzależnieniom”.
  6. „Jak skutecznie komunikować się z klientem – sztuka motywowania i perswazji w rozmowach z klientami jednostek pomocy społecznej".
  7. „Zespół wypalenia zawodowego – motywowanie i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu”
    „Pierwsza pomoc przedmedyczna”.
  8. „Interwencja kryzysowa – podstawy interwencji kryzysowych i bezpieczeństwo interwenta podczas wykonywania obowiązków służbowych”.
  9. „Ochrona danych osobowych w jednostce pomocy społecznej”.
  10. „Przepisy ustawy o pomocy społecznej w świetle orzecznictwa Samorządowego Kolegium Odwoławczego i Sądów Administracyjnych”.

Dla osób bezrobotnych:

  1. „Pracownik administracyjno - biurowy z językiem angielskim”.
  2. „Sprzedawca” (obsługa kas fiskalnych terminali kart płatniczych oraz podstawy obsługi komputera + książeczka sanepidowska).
  3. „Obsługa komputera”.
  4. „Powrót na rynek pracy”.

Pracowników firm

  1. „Sztuka prezentacji i autoprezentacji – wystąpienia publiczne”
  2. „Negocjacje w biznesie”
  3. „Telemarketing – profesjonalna obsługa klienta przez telefon”
  4. „Profesjonalna obsługa trudnego klienta”
  5. „Zarządzanie zespołem”
  6. „Skuteczne techniki sprzedaży”
  7. „Budowanie relacji z klientem”
  8. „Motywacja pracowników”
  9. „Zmiana kultury organizacyjnej”
  10. „Radzenie sobie ze stresem i emocjami”
  11. „Komunikacja i umiejętność pracy w zespole”

Jeżeli wśród wymienionych wyżej tematów nie znaleźli Państwo interesującej Państwa tematyki zapraszamy do kontaktu z naszym biurem, chętnie przygotujemy nieodpłatnie dostosowaną do Państwa potrzeb ofertę.

Trenerzy MWC

Kadrę MW Consulting tworzą eksperci – praktycy, którzy posiadają wiedzę, wieloletnie doświadczenie oraz kompetencje pozwalające tworzyć unikalne projekty szkoleniowe. Są to specjaliści z zakresu prawa, finansów, IT, organizacji i zarządzania oraz umiejętności interpersonalnych dla których dana dziedzina jest pasją. Stale czuwamy nad jakością świadczonych przez nas usług dlatego też na podstawie badań ankietowych i opinii naszych Klientów możemy zapewnić, że proponowani Państwu trenerzy przekażą wartości i treści merytoryczne w sposób rzetelny i profesjonalny.

W procesie szkolenia nasi trenerzy wykorzystują metody takie jak wykład i prezentacja, dyskusja, studium przypadku, odgrywanie ról, gry i symulacje. W zależności od tematyki zajęć staramy się by zajęcia w dużej mierze mały charakter warsztatowy. Odwołujemy się w nich do zasad efektywnego uczenia się dorosłych według cyklu Davida Kolba (doświadczenie, refleksja, teoria, pragmatyzm). Dzięki temu uczestnicy szkolenia mają możliwość praktycznego przećwiczenia umiejętności, wyciągnięcia wniosków z praktycznego działania, określenia zasad skutecznego stosowania danej umiejętności oraz określenia, w jaki sposób będą daną umiejętność stosować po szkoleniu.

Najważniejszym celem naszych szkoleń jest przekazanie Państwu rzetelnej wiedzy i praktycznych umiejętności, dlatego dbamy o każdy detal, a satysfakcja i zadowolenie naszych Klientów są dla nas najlepszym potwierdzeniem, że nasze szkolenia przynoszą zakładane efekty.

Szkolenia i doradztwo

27.09.-29.09.2017r., Mortęgi

"Bieżące problemy w księgowości budżetowej Powiatowego Urzędu Pracy. Przygotowanie do kontroli finansowej w zakresie gospodarki finansowej, ewidencji księgowej i sprawozdawczości."
Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

12.06.-13.06.2017r., Kołobrzeg

"Kodeks postępowania administracyjnego po nowelizacji obowiązującej od 1 czerwca 2017r."
Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

17.05.-19.05.2017r., Worliny k. Łukty

"Przygotowanie Powiatowego Urzędu Pracy do kontroli finansowej, w tym z zakresu gospodarki finansowej, ewidencji księgowej i sprawozdawczości."
Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

09.03.-10.03.2017r., Stare Jabłonki

"Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w Powiatowym Urzędzie Pracy."

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

27.02.-01.03.2017r., Wielka Nieszawka

"Zamknięcie ksiąg rachunkowych za 2016 rok w Powiatowych Urzędach Pracy - organizacja prac, omówienie istotnych zmian na rok 2017."

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

13.02.-15.02.2017r., Kromerowo

"Zamknięcie ksiąg rachunkowych za 2016 rok w Powiatowych Urzędach Pracy - organizacja prac, omówienie istotnych zmian na rok 2017."

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

30.01.-01.02.2017r., Kołobrzeg

"Zamknięcie ksiąg rachunkowych za 2016 rok w Powiatowych Urzędach Pracy - organizacja prac, omówienie istotnych zmian na rok 2017."

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

07-09.12.2016r., Poznań

"Zamówienia publiczne - szkolenie wprowadzające do stosowania znowelizowanych przepisów Prawa zamówień publicznych."

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

05-06.12.2016r., Gdańsk

"Windykacja należności w powiatowym urzędzie pracy krok po kroku."

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

28-30.11.2016r., Kołobrzeg

"Podsumowanie zmian w 2016 roku z zakresu rachunkowości, gospodarki finansowej i sprawozdawczości Powiatowych Urzędów Pracy. Przygotowanie Powiatowego Urzędu Pracy do kontroli finansowej."

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

23-24.11.2016r., Strzekęcino

"Skuteczny lider, skuteczny zespół - szkolenie dla kadry kierowniczej."

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

14-16.11.2016r., Stare Jabłonki

"Praktyczne aspekty budżetowania, księgowania i sprawozdawczości w Powiatowych Urzędach Pracy z uwzględnieniem zmian w 2016r."

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

26-27.10.2016r., Mielno

"Zarządzanie projektem PUP - szkolenie specjalistyczne. Praktyczne warsztaty dotyczące problemów, jakie pojawiły się po pierwszym roku realizacji projektów pozakonkursowych w ramach PO WER i RPO WZ."

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

24-25.10.2016r., Mielno

"Windykacja należności w powiatowym urzędzie pracy krok po kroku."

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

19-21.10.2016r., Mielno

"Zamówienia publiczne - szkolenie wprowadzające do stosowania znowelizowanych przepisów Prawa zamówień publicznych."

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

  

06-07.10.2016r., Kołobrzeg

"Nowe rozwiązania prawne i proceduralne w zatrudnianiu cudzoziemców na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej."

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

01-02.10.2016r., Strzekęcino

"Skuteczny lider, skuteczny zespół - szkolenie dla kadry kierowniczej."

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

26-27.09.2016r., Kromerowo

"Windykacja należności w powiatowym urzędzie pracy krok po kroku"

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

 

23.09.2016r., Szczecin

"Ceny transferowe 2016/2016 - dokumentacja transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi - aktualności oraz planowane zmiany."

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

19-21.09.2016r., Ciechocinek

"Najnowsze zmiany w rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej Powiatowych Urzędów Pracy"

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

12-13.09.2016r., Rewal

"Akademia podatku VAT w budżecie jednostek samorządu terytorialnego z uwzględnieniem zmian od stycznia 2017 roku"

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

05-06.09.2016r., Rewal

"Akademia podatku VAT w budżecie jednostek samorządu terytorialnego z uwzględnieniem zmian od stycznia 2017 roku" 

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

21-22.06.2016r., Gdańsk

"Wniosek o dofinansowanie projektu bez tajemnic - krok po kroku" 

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

16-17.06.2016r., Szczecin

"Wniosek o dofinansowanie projektu bez tajemnic - krok po kroku" 

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

13-14.06.2016r., Kołobrzeg

"Projekty pozakonkursowe PO WER i RPO oraz Fundusz Pracy w Urzędach Pracy w 2016 roku" 

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

09-10.06.2016r., Ustronie Morskie

"Zamówienia publiczne - szkolenie wprowadzające do stosowania znowelizowanych przepisów Prawa zamówień publicznych" 

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

06-07.06.2016r., Kołobrzeg

„Zarządzanie projektem PUP - szkolenie specjalistyczne. Praktyczne warsztaty dotyczące problemów, jakie pojawiły się po pierwszym roku realizacji projektów pozakonkursowych w

ramach PO WER i RPO WZ.”

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

01-03.06.2016r., Ostróda

"Najnowsze zmiany w rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej Powiatowych Urzędów Pracy" 

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

18.03.2016r., Szczecin

"Pobyt i praca cudzoziemców na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej" 

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

 

18.03.2016r., Szczecin

"Wniosek o dofinansowanie projektu krok po kroku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój" 

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

 29.02.2016r., Szczecin

"Wniosek o dofinansowanie projektu krok po kroku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój" 

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

12.01.2015r., Szczecin

„Wydatki strukturalne jednostek samorządu terytorialnego”

 Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

  

16.12.2014r., Szczecin

„Zamówienia publiczne - szkolenie wprowadzające do stosowania znowelizowanych przepisów Prawa zamówień publicznych”

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

  

28.11.2014r., Szczecin

„Zamknięcie ksiąg rachunkowych za 2014 rok - organizacja prac”

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

 

25.11.2014r., Szczecin

„Zamówienia publiczne - szkolenie wprowadzające do stosowania znowelizowanych przepisów Prawa zamówień publicznych”

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia 

  

25.10.2014r., Szczecin

„Zamówienia publiczne - szkolenie wprowadzające do stosowania znowelizowanych przepisów Prawa zamówień publicznych”

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia 

 

18-19.10.2014r., Szczecin 

„Auditor wewnętrzny systemu zarządzania środowiskowego (PN-EN ISO 14001:2005)”

Do pobrania: oferta szkolenia formularz zgłoszenia

 

 

15.10.2014r., Szczecin

„OGÓLNE POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE - warsztaty z zakresu praktyki stosowania przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego (KPA)”

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

13.10.2014r., Szczecin

„Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych”

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

 

10.10.2014r., Szczecin

„Inwentaryzacja w jednostkach samorządu terytorialnego jako element kontroli zarządczej”

 Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

  

07.10.2014r., Szczecin

„Wieloletnia prognoza finansowa”

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

06.10.2014r., Szczecin

 

„Budżet zadaniowy w jednostkach samorządu terytorialnego”

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

30.09.2014r., Szczecin

„Zmiany w sprawozdawczości samorządowych jednostek organizacyjnych w 2014 roku” 

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia 

 

30.09.2014r., Szczecin

„Zamówienia publiczne - szkolenie wprowadzające do stosowania znowelizowanych przepisów Prawa zamówień publicznych”

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

 

29.09.2014r., Szczecin

„Budżet w jednostkach samorządu terytorialnego”

Do pobrania: oferta szkolenia + formularz zgłoszenia

Konferencje

Firma MW Consulting zajmuje się kompleksową organizacją konferencji naukowych i firmowych, międzynarodowych kongresów, sympozjów i seminariów.

W ramach współpracy zapewniamy:

  • opracowanie budżetu, kontrolę budżetu, przyjmowanie wpłat, wystawianie faktur,
  • wybór optymalnej lokalizacji imprezy, wynajem miejsca wydarzenia,
  • prowadzenie sekretariatu wydarzenia, korespondencję z uczestnikami i prelegentami, organizację i obsługę recepcji podczas spotkania,
  • wyposażenie audiowizualne (np. nagłośnienie, systemy do tłumaczeń symultanicznych, systemy do głosowań) i obsługę techniczną,
  • opracowanie wizualne i wykonanie materiałów konferencyjnych, identyfikatorów, certyfikatów, zaproszeń, logo wydarzenia, strony www, banerów i standów informacyjnych,
  • promocję wydarzenia i kontakty z mediami – mailingi , newslettery, ogłoszenia w prasie i na portalach internetowych, plakaty, ulotki,
  • catering konferencyjny dla uczestników i prelegentów,
  • zakwaterowanie uczestników i prelegentów,
  • organizację podróży i transferów dla prelegentów,
  • organizację spotkań towarzyszących i programu dodatkowego.

Na każdym etapie realizacji usługi - od pierwszego spotkania, poprzez tworzenie oferty i techniczną organizację wydarzenia, na rozliczeniu całości przedsięwzięcia kończąc - jesteśmy do dyspozycji, aby dopasować każdy element zlecenia do Państwa wymagań. 

Dla rodziny - doskonalenie zawodowe kadr systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój

Lider Projektu: Stowarzyszenie SOS dla Rodziny ul. Energetyków 10, 70-656 Szczecin wraz z Partnerami: MW Consulting Michał Wasylko, pl. Stefana Batorego 3/209, 70-207 Szczecin oraz Fundacja NOVA, ul. Stolarska 6b/8, 80-883 Gdańsk, realizuje projekt pt. Dla rodziny”- doskonalenie zawodowe kadr systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej". Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

Celem głównym projektu jest podniesienie kompetencji przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego i kadr systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej. Czas realizacji od 01.07.2017 do 30.09.2021. Liczba osób objęta wsparciem 3080 osób w tym 2772 K i 308 M.

Obszar realizacji projektu:

  • Stowarzyszenie SOS dla Rodziny - województwo zachodniopomorskie oraz województwo warmińsko-mazurskie;
  • MW Consulting Michał Wasylko - województwo lubuskie oraz województwo wielkopolskie;
  • Fundacja NOVA - województwo pomorskie.

 Tematyka szkoleń obejmować będzie zagadnienia z następujących obszarów:

  1. Szkolenia dla kadry zarządzającej.
  2. Szkolenia na temat budowania lokalnego systemu wpierania rodziny i pieczy zastępczej oraz pozyskiwania środków na ten cel.
  3. Szkolenia z zakresu stosowania prawa.
  4. Szkolenia kompetencji osób bezpośrednio pracujących z dziećmi i rodzinami.
  5. Szkolenia dla organów w kontrolnych wojewody.
  6. Szkolenia dla służb współpracujących i tworzących system wspierania rodziny i pieczy zastępczej oraz adopcji.

Wartość dofinansowania projektu z UE: 4 651 436,62 zł

Wartość całkowita projektu: 5 352 724,80 zł

Więcej informacji dot. realizacji projektu można znaleźć na stronie projektu http://www.sosdlarodziny.com/

Wyniki Ankiety

Copyright © 2024 MW Consulting Michał Wasylko.

Niniejsza strona używa plików cookies

Korzystanie z niej oznacza zgodę na ich wykorzystywanie. Szczegółowe informacje

Ukryj powiadomienie

Czym są pliki cookie? 
Przez pliki cookies (czyli tzw. "ciasteczka") należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniach końcowych użytkowników i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych. Pliki te co do zasady zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. 

Do czego używamy plików "cookies"? 
Pliki cookies mogą być przez nas używane m.in. w celu: dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich funkcjonalności. Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach. 

Jak długo przechowywane są dane w ciasteczkach? 
Stosowane są dwa rodzaje plików cookies: "sesyjne" (session cookies) oraz "stałe" (persistent cookies). Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej)."Stałe" pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika. Pliki cookies wykorzystywane przez partnerów operatora strony www, podlegają ich własnej polityce prywatności. 

Czy mogę zrezygnować z akceptowania cookies? 
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione tak, aby ciasteczka były blokowane – w całości lub w jakiejś części. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Należy jednak pamiętać, że ograniczenie stosowania plików "cookies" może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie www.