Szkolenia zamknięte to szkolenia dedykowane dla grup zorganizowanych (pracowników jednej bądź kilku instytucji). Charakteryzują się tzw. zamkniętym naborem uczestników.
Instytucjom i firmom zainteresowanym zorganizowaniem dla swoich pracowników szkolenia zamkniętego przedstawiamy proponowaną tematykę spotkania wraz z osobą trenera oraz proponujemy miejsce jego przeprowadzenia. Na każdym etapie realizacji usługi - od pierwszego spotkania, poprzez tworzenie oferty i techniczną organizację szkolenia, na rozliczeniu całości przedsięwzięcia kończąc - jesteśmy do dyspozycji, aby dopasować każdy element zlecenia do Państwa wymagań.
Jeżeli wśród wymienionych wyżej tematów nie znaleźli Państwo interesującej tematyki zapraszamy uzupełnienia formularza zapotrzebowania na szkolenie oraz do kontaktu z naszym biurem, chętnie przygotujemy nieodpłatnie dostosowaną do Państwa potrzeb ofertę.
Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych
obowiązująca w MW CONSULTING Sp. z o. o.
Działając na podstawie przepisu art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO, ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych) niniejszym przekazujemy Państwu poniższe informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych.
§ 1. Informacje ogólne
Administratorem Państwa danych osobowych jest:
MW Consulting Sp. z o. o.
z siedzibą w Szczecinie, przy placu Stefana Batorego nr 3 lok. 200, 70-207 Szczecin, posiadający NIP: 852-265-80-85, posiadający REGON: 383966740, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin - Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000796332
w dalszej treści zwany także „Administratorem”.
1. Administrator zbiera dane osobowe dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów, przetwarza je zgodnie z prawem i nie poddaje dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami. Dane są zbieranie jedynie w adekwatnym, niezbędnym i koniecznym zakresie w stosunku do celów, dla jakich są przetwarzane oraz obowiązujących przepisów.
2. Dane kontaktowe Administratora w zakresie zagadnień związanych z ochroną danych osobowych:
3. Administrator dokłada wszelkich starań, aby przetwarzanie Państwa danych osobowych było dokonywane w sposób uniemożliwiający dostęp do tych danych ze strony osób nieuprawnionych, jak i przed nieuprawnionym ich wykorzystaniem przez osoby trzecie.
4. Administrator posługuje się środkami i rozwiązaniami technicznymi, które mają zapobiec ingerencji nieuprawnionych osób trzecich w sferę Państwa prywatności.
5. Państwa dane osobowe przetwarzane są zgodnie z następującymi zasadami:
§ 2. Cele oraz podstawy prawne przetwarzania Państwa danych osobowych
1. Zgodnie z z przepisami RODO przetwarzanie danych osobowych jest uznawane za zgodne z prawem m. in., gdy:
2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w następujących celach:
3. Podanie danych osobowych co do zasady ma charakter dobrowolny, jednakże w przypadku zawierania i wykonywania umów, podejmowania czynności przed zawarciem umowy, świadczenia usług jest niezbędne i odmowa podania danych skutkować będzie brakiem możliwości zawarcia umowy, podjęcia czynności przed jej zawarciem, skorzystania z usług. W pewnych przypadkach obowiązek podania danych wynika również z obowiązujących przepisów. Nadto przebywanie w strefie objętej systemem monitoringu wizyjnego również wiąże się z utrwaleniem danych w zakresie wizerunku danej osoby.
§ 3. Kategorie przetwarzanych danych oraz źródło pochodzenia danych
1. W większości przypadków Administrator otrzymuje dane osobowe bezpośrednio od osób, których dane dotyczą, jednakże Administrator uprawniony jest do pozyskiwania danych również z innych źródeł zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Kategorie przetwarzanych danych osobowych obejmują w szczególności: imię (imiona) i nazwisko, dane adresowe, dane kontaktowe, numer PESEL oraz inne dane, informacje dotyczące sytuacji zawodowej, miejsca pracy, wykształcenia, preferencji szkoleniowych, informacje dotyczące sytuacji rodzinnej w przypadku pojawienia się takiego wymogu w danym projekcie dofinansowanym lub projekcie edukacyjnym. Dane szczególnych kategorii obejmujące np. dane o stanie zdrowia przetwarzane są wyłącznie w szczególnych przypadkach, a przede wszystkim w przypadku pojawienia się takiego wymogu w danym projekcie dofinansowanym lub projekcie edukacyjnym.
§ 4. Okres przechowywania danych
1. Administrator przetwarza Państwa dane osobowe przez czas niezbędny do osiągnięcia celów przetwarzania lub zgodnie z wymogami nałożonymi przez obowiązujące przepisy:
§ 5. Pliki cookies
1. Podczas przeglądania naszej strony internetowej stosujemy mechanizm plików „cookies”, Przy użyciu plików cookies mogą być zbierane dane osobowe, które następnie mogą być wykorzystane wyłącznie w celu realizacji określonych funkcji na rzecz użytkownika. Ponadto tak zebrane dane są zaszyfrowane w sposób, który uniemożliwia do nich dostęp osobom nieuprawnionym.
2. Każdy użytkownik może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Wyłączenie mechanizmu „cookies” może jednak spowodować utrudnienie lub prawidłowe korzystanie z naszej strony internetowej.
W serwisie mogą być wykorzystywane następujące pliki cookies:
Zarządzanie plikami cookies
§ 6. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i przekazywanie danych osobowych poza obszar EOG
Państwa dane osobowe nie są poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Administratorowi przysługuje prawo przekazania danych osobowych niezbędnych do wykonania umowy / świadczenia usług do Państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej (Google, Facebook i in.), przy czym są to podmioty, które przystąpiły do porozumienia w sprawie Tarczy Prywatności UE - USA. Przysługuje Państwu możliwość uzyskania kopii danych osobowych przekazanych do państwa trzeciego.
§ 7. Odbiorcy danych
Państwa dane osobowe mogą być przekazywane w szczególności do:
§ 8. Prawo dostępu do danych osobowych
1. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Państwa danych osobowych przysługują Państwu poniżej wskazane uprawnienia:
a) żądania dostępu do swoich danych osobowych;
b) sprostowania tych danych;
c) żądania ich uzupełnienia, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia;
d) usunięcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania;
e) wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania swoich danych osobowych;
f) przeniesienia swoich danych osobowych;
g) w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody, przysługuje Państwu prawo cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem ich przetwarzania dokonanego na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
Z powyższych praw można skorzystać kontaktując się z nami pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany w § 1 powyżej z dopiskiem „dane osobowe”.
Zakres każdego z tych praw oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów prawa. Każdorazowo uprawnienie oraz jego zakres zależeć będzie również od podstawy prawnej przetwarzania danych przez Administratora oraz od celu ich przetwarzania.
2. W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania Państwa danych osobowych przez Administratora, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 9. Zmiany naszej polityki prywatności
1. Administrator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej treści na stronie internetowej. Po dokonaniu zmiany polityka prywatności ukaże się na stronie z nową datą.
2. Wszelkie pytania w zakresie danych osobowych prosimy kierować na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany w § 1 powyżej z dopiskiem „dane osobowe”.
Szczecin, dnia 28 sierpnia 2019 r.
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
dla kandydatów w procesie rekrutacyjnym
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) - dalej RODO informujemy, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w toku procesu rekrutacyjnego jest firma MW CONSULTING Sp. z o. o. z siedzibą w Szczecinie, przy placu Stefana Batorego 3/200, 70-207 Szczecin, posiadający NIP: 852-265-80-85, posiadający REGON: 383966740, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin - Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000796332, w dalszej treści zwany także „Administratorem”.
2) Wszelkie zapytania w zakresie przetwarzania danych osobowych należy kierować na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach:
Dane osobowe mogą być przetwarzane na potrzeby dalszych procesów rekrutacyjnych wyłącznie w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu udziału w dalszych rekrutacjach na te same lub podobne stanowiska.
4) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są upoważnieni pracownicy Administratora uczestniczący w procesie rekrutacji.
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych powyżej:
7) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
8) Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.
10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Szczecin, dnia 28 sierpnia 2019 r.
Formularz zgłoszenia do udziału w projekcie prosimy uzupełnić czytelnie, drukowany literami.
UWAGA: Osoby niemogące uzupełnić samodzielnie formularza zgłoszenia ze względu na posiadane niepełnosprawności mogą uzyskać
w tym zakresie pomoc u pracowników Biura projektu. W tym celu prosimy o kontakt pod numerem telefonu + 48 786 866 119.
Tytuł projektu: |
„FUKS IRP Fachowe Umiejętności i Kompetencje Służb IRP” |
Nr umowy o dofinansowanie: |
POWR.02.04.00-00-0068/16-00 |
Oś priorytetowa: |
II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji” |
Działanie, w ramach którego realizowany jest projekt: |
2.4 „Modernizacja publicznych i niepublicznych służb zatrudnienia oraz lepsze dostosowanie ich do potrzeb rynku pracy” |
Program operacyjny, w ramach którego realizowany |
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój |
Formularz zgłoszenia do udziału w projekcie prosimy uzupełnić czytelnie, drukowany literami.
UWAGA: Osoby niemogące uzupełnić samodzielnie formularza zgłoszenia ze względu na posiadane niepełnosprawności mogą uzyskać
w tym zakresie pomoc u pracowników Biura projektu. W tym celu prosimy o kontakt pod numerem telefonu + 48 786 866 119.
Tytuł projektu: |
„FUKS IRP Fachowe Umiejętności i Kompetencje Służb IRP” |
Nr umowy o dofinansowanie: |
POWR.02.04.00-00-0068/16-00 |
Oś priorytetowa: |
II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji” |
Działanie, w ramach którego realizowany jest projekt: |
2.4 „Modernizacja publicznych i niepublicznych służb zatrudnienia oraz lepsze dostosowanie ich do potrzeb rynku pracy” |
Program operacyjny, w ramach którego realizowany |
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój |
Szkolenia zamknięte to szkolenia dedykowane dla grup zorganizowanych (pracowników jednej bądź kilku instytucji). Charakteryzują się tzw. zamkniętym naborem uczestników.
Instytucjom i firmom zainteresowanym zorganizowaniem dla swoich pracowników szkolenia zamkniętego przedstawiamy proponowaną tematykę spotkania wraz z osobą trenera oraz proponujemy miejsce jego przeprowadzenia. Na każdym etapie realizacji usługi - od pierwszego spotkania, poprzez tworzenie oferty i techniczną organizację szkolenia, na rozliczeniu całości przedsięwzięcia kończąc - jesteśmy do dyspozycji, aby dopasować każdy element zlecenia do Państwa wymagań.
Czym są pliki cookie?
Przez pliki cookies (czyli tzw. "ciasteczka") należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniach końcowych użytkowników i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych. Pliki te co do zasady zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Do czego używamy plików "cookies"?
Pliki cookies mogą być przez nas używane m.in. w celu: dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich funkcjonalności. Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach.
Jak długo przechowywane są dane w ciasteczkach?
Stosowane są dwa rodzaje plików cookies: "sesyjne" (session cookies) oraz "stałe" (persistent cookies). Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej)."Stałe" pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika. Pliki cookies wykorzystywane przez partnerów operatora strony www, podlegają ich własnej polityce prywatności.
Czy mogę zrezygnować z akceptowania cookies?
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione tak, aby ciasteczka były blokowane – w całości lub w jakiejś części. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Należy jednak pamiętać, że ograniczenie stosowania plików "cookies" może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie www.